miércoles, 4 de mayo de 2016

Entrada Final

La primera pregunta plantejada aquest cop és: En quin moment dones per acabada la transició segons la teva opinió? 
- Jo personalment crec que la transició s’acaba en el moment en que es consolida la democràcia, quan Felipe Gonzalez guanya les eleccions el 1982 i substitueix l'anterior govern de centre-dreta de Adolfo Suárez i Calvo Salvado.

La segona pregunta és: Com qualifiques el treball dels polítics i les democràcies espanyoles després d'haver vist la seva incapacitat d'acord en aquestes passades eleccions?
-Des de la meva ignorància considero que tenim una classe política molt dolenta, incapaç de negociar o de fer cap moviment per por a perdre vots. Per tant, estan molt limitats. És evident que aprecien més la seva posició social, el seu sou, que el benestar del país.
També crec que els polítics no són flexibles perquè la gent tampoc ho som, és a dir, nosaltres no entendríem que el nostre partit o el partit que hem votat fes un pacte amb algú que no ens agradés. Per exemple, si jo votes al PSOE, i aquest pacte amb independentistes per fer govern, ja no el voto més, encara que això sigui bo per Espanya i aporti estabilitat i progrés.
Aquesta és l’actitud que té Espanya amb política i, normalment, cada país té el govern que mereix.



- Finalment, m'agradaria despedir aquest meravellós blog que vaig començar fa bastant temps dient que aquest "final" no és un adéu sinó un fins aviat, i que tornaré a fer noves entrades d’aquí uns anys si pot ser comentant temes d'actualitat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario